مکمل افزایش وزن مخمر آبجو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منوی اصلی
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درباره ما
تمامی کالا ها اورجینال و دارای ضمانت کیفیت می باشند.
لینک دوستان
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 131
:: بازدید سال : 183
:: بازدید کلی : 2165
مکمل افزایش وزن مخمر آبجو
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 86
نویسنده : ایرانی

قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast

مکمل غذایی افزایش وزن Brewer's Yeast یک نوع مخمر آبجو است که کاملا گیاهی بوده که طبق آمار رسمی بیشترین تاثیر را در افزایش وزن فراد لاغر دارد.

این مکمل را در یک دوره ی کامل مصرف نمایید که افزایش وزن حدود 7 کیلوگرم در یک دوره برای شما از طرف فروشگاه تضمین می شود. البته نمی توانید فقط با این مکمل چاق شوید بلکه داشتن یک برنامه غذایی پر کالری توصیه می شود.

متاسفانه برخی افراد سود جو به دلیل نداشتن وجدان, دست به فروش مکمل های تقلبی می زنند و مردم را از مکمل زده می کنند اما محصول ارائه شده در این سایت ساخت کشور انگلستان می باشد و توسط شرکت HEALTH AID عرضه شده است. همچنین این مکمل دارای شماره نامه 23072 به مورخ 87/9/30  و شماره پروانه  2147483647 از معاونت غذا و داروی ایران می باشد.  
ویژگی ها: این مکمل خواصیت اشتها آوری زیادی دارد. و دارای وزن خالص 454 گرم یا 16 oz میباشد. که با افزایش انرژی بدن به افزایش وزن کمک می کند.

مکمل افزایش وزن Brewer's Yeast به دلیل داشتن مواد معدنی فراوان خاصیت ضد سرطانی داشته و رود پیری را کند می کند کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب خون یا (HDL) و رفع خستگی و شادابی بدن به همراه انژری دادن فراوان به انسان از دیگر ویژگی هایBrewer's Yeast می باشد. همچنین موجب حفظ سلامتی و بهبود چشم , دهان, دندان و سایر ارگان های بدن می باشد که علت آن هم وجود انواع ویتامین و املاح معدنی در آن می باشد. که در جدول زیر به صورت مفصل مشاهده می کنید.

Supplement Facts
Serving Size: 2 Tablespoons (30 g)
Servings Per Container: about 13
  Amount Per Serving %DV
Calories 115  
Calories from Fat 10  
Total Fat 1 2%*
Total Carbohydrate 13 g 4%*
Dietary Fiber 7 g 27%*
Sugars 4 g **
Protein 13 g 26%
Vitamin A 188 IU 4%
Thiamin (Vitamin B1) 0.4 g 27%
Riboflavin (Vitamin B2) 6 mg 353%
Niacin 2.5 mg 13%
Vitamin B6 0.4 mg 20%
Folic Acid 83 mcg 21%
Vitamin B12 4 mcg 67%
Pantothenic Acid 2 mg 20%
Iron 1.5 mg 8%
Manganese 0.2 mg 10
Sodium 10 mg <1%
Typical Naturally Occurring Amino Acid Profile Per Serving***
L-Alanine
L-Arginine
L-Aspartic Acid
L-Cysteine
L-Glutamic Acid
L-Glycine
L-Histidine
L-Isoleucine
L-Leucine
L-Lysine
L-Methionine
L-Phenylalanine
L-Proline
L-Serine
L-Threonine
L-Tryptophan
L-Tyrosine
L-Valine
***Approximate value
Note: L-Tryptophan is naturally occurring, not added.

مواد تشکیل دهنده پودر مخمر آبجو Brewer's Yeast:

1- این مکمل تایید شده دارای تمامی ویتامین های گروه B , به جز ویتامین B12 , میباشد. بنابراین ویتامین های گروه B را دارا می باشد که شامل تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، پانتوتنیک اسید(B5)، پیروکسیدین(B6)، اسید فولیک و یا فولات(B9) ، بیوتین(H)  می باشد. که هر کدام دارای خواص تقویتی و افزایش رشد و افزایش بینایی و ... را به دنبال خواهد داشت که در این باره می توانید بیشتر تحقیق کنید.

2- در این مخمر آبجو 16 نوع اسید آمینه ضروری بدن موجود است که می تواند برای افزایش رشد و استقامت, برای ورزشکار ها, مخصوصا بدنسازان مورد استفاده قرار گیرد.

3- در هر 30 گرم مخمر آبجو Brewer's Yeast, حدودا 16 گرم پروتئین موجود است که برای رشد عضلات و افزایش وزن ضروری است.

4- مکمل مخمر Brewer's Yeast دارای 14 نوع املاح و مواد معدنی بسیار سودمند می باشد که شامل کروم CR، فسفروسلنیوم P . روی ZN، آهن FE، مسCU ، منیزیوم MG ، منگنز MN و پتاسیم K  و دیگر مواد معدنی لازم برای رشد و افزایش وزن می باشد. 

5- در هر 30 گرم از این مخمر آبجو حدود 6 گرم فیبر وجود دارد که برای افزایش توده ی بدنی لازم و ضروری می باشد و در درمان و پیشگیری از یبوست, نقش بسزایی را ایفا می کند.

6- بتا گلوکان که یک آنتی اکسیدان مفید است باعث تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می شود که در این مکمل به نیز یافت میشود.  همچنین می توانید مواد سودمند و ضروری نوکلئیک اسیدها و نوکلئوزیدها میباشد بویژه ریبونوکلئیک اسید(RNA) و اینوزین را که موجب افزایش ریکاوری و ترمیم سریع تر بدن می شود, در این مکمل اورجینال, بیابید.

همچنین این مکمل غذایی می تواند در پیشگیری از بیماری هایی چون استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماری های عودکننده، آکنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه موثر واقع شود.

وجود نیاسین و پیروکسیدین در آن, ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد. 

موارد منع: افراد مبتلا به بیماری نقرس, نباید از این محصول استفاده کنند.

- همچنین این مکمل را با داروهای بازدارنده اکسیداز تک آمین ک معولا در داروهای پارکینسون و ضد افسردگیموجود می باشند را با هم مصرف نکنید چون ممکن است فشار خونتان بالا رود.

- اگر اولین بار از این مکمل استفاده می کنید بهتر است در هنگام شروع مقدار کم تری از آن را استفاده کنید و به تدریج به دز مصرفی آن بیفزایید. استفاده بیش از حد عوارضی خطرناکی در پی ندارد اما شاید در صورت مصرف بیش از حد, دچار نفخ شوید. پس بهتر است طبق دستور العمل نوشته شده بر روی قوطی, آن را استفاده کنید.

این مکمل کاملا گیاهی بوده و مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران و کشور های اروپایی مانند انگلستان می باشد. پس هیچ نگرانی در باره عوارض آن نداشته باشد.

موفق باشید.

 

قیمت: 48,000 تومان

خرید قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast

 




:: موضوعات مرتبط: مکمل و دارو , ,
:: برچسب‌ها: خرید چاق کننده ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: